Mogłoby nam się wydawać, że zorganizowanie spotkania w jakiejś gigantycznej sali bądź też w hotelu, aby omówić ważne zadania dotyczące na przykład podpisania jakiegoś ważnego kontraktu dla kolosalnej liczby figur to błahostka. Jakkolwiek to nic skomplikowanego wysłać kilkadziesiąt zaproszeń, zamówić catering, ustalić datę i miejsce narady, później potwierdzić wszystko telefonicznie oraz kontrakt posiadamy w kieszeni. Niestety jesteśmy w błędzie, by zorganizować event musimy wszystko sobie szczegółowo przeanalizować, nawet nie zdajemy sobie sprawy, jakie elementy odgrywają znaczącą sprawę w powodzeniu urządzonej konferencji. Konferencje muszą być organizowane w dniach, jakie obejmują liczbę cztery, albowiem to zapewnia pecha najlepsza jest data z ósemką. Sala, w jakiej będzie spotkanie ma wychodzić na północny zachód – tego pilnuje termin stoiska wystawiennicze. I na zakończenie wnętrze sali też ma znaczenie przewodniczący musi zajmować nadrzędne miejsce najodpowiedniej na prosto drzwi i w pełnym świetle itd. Barwa sali, typ mebli wszystko ma wpływ na sukces.
źródło:
———————————
1. zobacz więcej
2. odnośnik
3. http://haus-grebe.de
4. http://hausarzt-adler.de
5. http://have2play.de